مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-26سياسي

برگزاری همایش گرامیداشت بیمه ها در قم 


همایش گرامیداشت بیمه ها در روز پنج شنبه 9 آذرماه سال جاری با حضور مسئولانی از بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می شود.

- ایسنا/قم همایش گرامیداشت بیمه ها در روز پنج شنبه 9 آذرماه سال جاری با حضور مسئولانی از بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می شود.

محسن عابدی در نشست خبری شورای هماهنگی صنعت بیمه استان قم به معرفی شورای هماهنگی بیمه ها در کشور پرداخت و اظهار کرد: این شورا به ابتکار بیمه مرکزی و همت کارشناسان و تعامل شرکت های بیمه در سطح کشور راه اندازی شده است.

وی با عنوان اینکه وظیفه اصلی این شورا ایجاد هماهنگی بیشتر بین شرکت های بیمه و ایجاد مسیرهای جدیدی است که صنعت بیمه را به اهداف خود نزدیک کند، تصریح کرد: فراگیر شدن صنعت بیمه در گرو هماهنگی شرکت های بیمه در زمینه های گوناگونی در امر آموزش، تبلیغات، امور رسانه ها و فعالیت های نظیر آن در استان ها است.

رییس شورای هماهنگی بیمه ها در استان قم گفت: در گذشته هیچ استراتژی مشخصی نسبت به عملکرد بیمه ها وجود نداشت و همه شرکت ها بر اساس دستورالعمل شرکت های خود فعالیت داشتند و این شورا با ایجاد هماهنگی نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش گرامیداشت بیمه ها در قم 

برگزاری همایش گرامیداشت بیمه ها در قم